غریزه جن‍سی جوانان منتظر کار فرهنگی! مسئولین نمی‌ماند

خانم «م» به دلیل اعتیاد همسرش، همراه دو فرزند 3 و 11 ساله‌اش جدا زندگی می‌کرده.

یک روز وقتی هوا تاریک می‌شود، خانم م. همراه مردی دیگر پس از خرید تنقلات! به طرف یکی از گندم‌زارهای اطراف روستا می‌رود. دو پسر جوان آنها را می‌بینند و با موبایل بقیه دوستانشان را مطلع می‌کنند.

مجموعا 13 نفر می‌شوند. 13 پسر جوان 18 الی 25 ساله.

آن مرد وقتی این 13 جوان را می‌بیند، پا به فرار می‌گذارد و خانم م. می‌ماند با آن 13 پسر جوان...

خانم م. نیمه شب به بیمارستان مراجعه می‌کند و کارکنان بیمارستان پس از مشاهده وضعیت وی، مراتب را به پلیس 110 اطلاع می‌دهند.

...

این حادثه سوم اردیبهشت در روستای قوژد شهرستان کاشمر (استان خراسان رضوی) رخ داد و توجه بسیاری از محافل داخلی و خارجی را به خود جلب کرد. داستان فوق را از قول رئیس پلیس کاشمر برای شما نقل کردم.

هدف کسانی که اعتراض خود به این وضعیت را متوجه مسئولین فرهنگی می‌کنند، نادیده یا کوچک انگاشتن خطای خاطیان نیست. گروهی در پاسخ این معترضین می‌گویند: «واقعا فکر می‌کنید علت تجاوزهای اخیر، مشکل جنسی جوانان است؟!!»

من با قاطعیت می‌گویم که بله مشکل اصلی همین است. سخت بودن ازدواج دائم، بزرگ کردن معایب چندهمسری در رسانه‌ها و مرادف دانستن ازدواج موقت با خیانت همه دست به دست هم می‌دهند تا آن جوان 25 ساله در برابر میل قدرتمند جنسی، با یک دریافت یک حرارت مختصر، نتواند مانع انفجار انبار باروتش شود و راه چهارمی به نام زنا را اجبارا انتخاب کند.

جناب دکتر ابهری - پژوهش‌گر، رفتارشناس و آسیب‌شناس مسائل اجتماعی - شخصا سفری به کاشمر داشته تا در این‌باره تحقیق کند.

این پژوهشگر علت بروز این حادثه را «تحریک جنسی» آن جوانان دانسته اما گفته: این مسئله عمل مجرمانه متهمان را توجیه نمی‌کند اما مسئولان باید به نیازهای این‌گونه افراد توجه کنند. برای غریزه جنسی جوانان مجرد باید فکری کرد که هم در چارچوب مسایل دینی باشد و هم نیازهای این‌گونه افراد را پاسخگو باشد و پاسخ‌گویی به این نیاز با حرف، صحبت و جلسه ممکن نیست.

13 سال پیش نگاشته شده

درباره این وبلاگ

هدف اصلی این وبلاگ که در بین روزنوشته‌هایم مورد توجه بنده بوده؛ بیان مسائل نظری و خبرهای پیرامون «ازدواج موقت» است.

لازم می‌دانم اعلام کنم که نویسنده این وبلاگ هیچ فرد یا موسسه‌ای را در هیچ‌جای ایران برای یافتن همسر موقت سراغ ندارد و فعالیت همسریابی (موقت و دائم) هدف این وبلاگ نیست.

بیشتر...

برای مشاهده نسخه کوچک و مخصوص موبایل این سایت، کافی است آدرس manmote.com را در موبایل خود وارد کنید.

برای اطلاع از مطالب جدید وبلاگ، ما به شما feed (یا همان rss) را پیشنهاد می‌کنیم. اگر نمی‌دانید فید چیست، اینجا را کلیک کنید

Post RSS feed

روش دیگر که مخصوص پیرمردها! میباشد، دریافت متن مطالب جدید در ایمیل شماست. بدین منظور، ایمیل خود را وارد کنید


مطالب مناسبتی

■ شبهای ماه مبارک را از دست ندهید! (طنز) (1388/6/9)

برای تازه واردین

چند مطلب مهم

بخش نظرات غیر فعال است
در صورتی که فرمایش خاصی دارید، از فرم ارتباط با ما استفاده نمایید







فارغ التحصیل دانشگاه هستم و توفیق طلبگی رسمی را نداشته‌ام. در این سایت علاوه بر نوشته های روزانه در موضوعات مختلف، سعی بر این بوده که بیشتر به مطالب و اخبار مرتبط با ازدواج موقت پرداخته شود.

در زمینه احکام و روایات مربوطه علاوه بر مطالعات شخصی، از راهنمایی‌های دوستانی فاضل نیز استفاده کرده‌ام که از همه آنها تشکر می‌کنم.

باز هم لازم می‌دانم که اعلام کنم هدف هم ابلاغ صحیح مطالب مربوط به ازدواج موقت است نه ترویج عملی و رساندن افراد به هم.

اگر در زمینه این هدف می‌توانید به بنده کمک کنید یا سوالی در این باره دارید که با جستجو در مطالب وبلاگ نتوانستید پاسخ آن را پیدا کنید، می‌توانید از طریق آدرس الکترونیکی manmotecom در جیمیل با ما ارتباط برقرار کنید یا از طریق فرم زیر:

نام شریف شما

آدرس الکترونیکی (جهت دریافت پاسخ)

فرمایش شما