ابطحی و کاملیا خانم و متعه!

پس از تیکه پرونی امشب ابطحی در مستند کروبی به محمود (که به کروبی گفت اگه هاله نور دیدی برای کسی تعریف نکن!)، طرفدارای دولت هم شروع کردن به تیکه اندازی به ابطحی که شما هم ماجرای کاملیا خانم رو برای کسی تعریف نکنیا!

ماجرا را به عینه از اینجا نقل می‌کنم:

روزنامه «زن» که فائزه هاشمی منتشر می کرد گزارشگری به نام «کاملیا انتخابی فرد» داشت که علی الاجمال برای خودش تحفه ای بود!

این خانم «کاملیا» با استفاده بهینه!! از جمالات خود، برخی سیاسیون سفت دهن اما سست تنبان (با عرض معذرت فراوان) را به پای میز مصاحبه می کشاند و چه بسیار اخبار محرمانه‌ای که با عشوه های این علیا مخدره از زیر زبان برخی سیاسیون اصلاح طلب بیرون کشیده شد و بعدا" معلوم شد که به جای روزنامه «زن» از رسانه های خارجی سر درآورده است!

القصه، «کاملیا انتخابی فرد» بعد از توقیف روزنامه «زن» بدون هیچ مشکل و مانعی از ایران خارج شد و در قامت گزارشگر ویژه یکی از خبرگزاری های آمریکایی (به گمانم آسوشیتد پرس و در کنار آن رادیو فردا) ظاهر گردید. و صد البته در آمریکا ظاهر خود را نیز همانند باطن خویش مکشوف ساخت!

اما حکایت این خانم چه ارتباطی با بحث ما دارد؟ عرض می کنم. یکی از بزرگواران مسئول در دولت خاتمی که دارای ارتباطات مستحکم با علیا مخدره مذکور بود (ظاهرا" با معرفی جناب غلامحسین کرباسچی)، حجت الاسلام والمسلمین جناب سید محمد علی ابطحی بود.

ارتباطات تنگاتنگ جناب ابطحی با کاملیا خانم به گونه ای بود که وی حتی پس از خارج شدن از کشور و کسب افتخار گزارشگری آسوشیتد پرس، از عنایات خاصه برخوردار بود به گونه ای که در جریان سفرهای خاتمی به خارج کشور، با حمایت و توجه ویژه ابطحی، این سرکار خانم دسترسی بسیار کاملی به هیات ایرانی داشت و می توانست به راحتی با اعضای هیات مصاحبه بگیرد و به هتل های محل رفت و آمد هیات رفت و آمد کند.

از یک بنده خدایی شنیدم که در یکی از این سفرها، خانم کاملیا حدود نیمه های شب وارد هتل شده و به اتاق ابطحی رفته و مدتی طولانی را تک و تنها با ایشان به مصاحبت (ببخشید مصاحبه) می پردازد که این امر ظاهرا" با اعتراض برخی اعضای هیات همراه رئیس جمهور وقت مواجه می شود.

البته این را که می نویسم چیز جدیدی نیست. همان سال ها یکی از نشریات اصولگرا (فکر می کنم پرتو سخن یا شاید هم لثارات) راجع به این ارتباطات ابطحی و  کاملیا چیزهایی را به صورت سربسته نوشته بود.

چقدر ذهن بعضی‌ها کوچیکه! آخوند مملکته خب! یه صی‍غه خونده و از حلال خدا استفاده کرده. مشکلیه داداش؟!

15 سال پیش نگاشته شده

درباره این وبلاگ

هدف اصلی این وبلاگ که در بین روزنوشته‌هایم مورد توجه بنده بوده؛ بیان مسائل نظری و خبرهای پیرامون «ازدواج موقت» است.

لازم می‌دانم اعلام کنم که نویسنده این وبلاگ هیچ فرد یا موسسه‌ای را در هیچ‌جای ایران برای یافتن همسر موقت سراغ ندارد و فعالیت همسریابی (موقت و دائم) هدف این وبلاگ نیست.

بیشتر...

برای مشاهده نسخه کوچک و مخصوص موبایل این سایت، کافی است آدرس manmote.com را در موبایل خود وارد کنید.

برای اطلاع از مطالب جدید وبلاگ، ما به شما feed (یا همان rss) را پیشنهاد می‌کنیم. اگر نمی‌دانید فید چیست، اینجا را کلیک کنید

Post RSS feed

روش دیگر که مخصوص پیرمردها! میباشد، دریافت متن مطالب جدید در ایمیل شماست. بدین منظور، ایمیل خود را وارد کنید


برای تازه واردین

چند مطلب مهم

بخش نظرات غیر فعال است
در صورتی که فرمایش خاصی دارید، از فرم ارتباط با ما استفاده نمایید







فارغ التحصیل دانشگاه هستم و توفیق طلبگی رسمی را نداشته‌ام. در این سایت علاوه بر نوشته های روزانه در موضوعات مختلف، سعی بر این بوده که بیشتر به مطالب و اخبار مرتبط با ازدواج موقت پرداخته شود.

در زمینه احکام و روایات مربوطه علاوه بر مطالعات شخصی، از راهنمایی‌های دوستانی فاضل نیز استفاده کرده‌ام که از همه آنها تشکر می‌کنم.

باز هم لازم می‌دانم که اعلام کنم هدف هم ابلاغ صحیح مطالب مربوط به ازدواج موقت است نه ترویج عملی و رساندن افراد به هم.

اگر در زمینه این هدف می‌توانید به بنده کمک کنید یا سوالی در این باره دارید که با جستجو در مطالب وبلاگ نتوانستید پاسخ آن را پیدا کنید، می‌توانید از طریق آدرس الکترونیکی manmotecom در جیمیل با ما ارتباط برقرار کنید یا از طریق فرم زیر:

نام شریف شما

آدرس الکترونیکی (جهت دریافت پاسخ)

فرمایش شما